سپاه: ناوهای آمریکا آهن پاره ای بیش نیستند

سپاه: ناوهای آمریکا آهن پاره ای بیش نیستند

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید
نام:  image_gallery.jpg
مشاهده: 0
حجم:  16.6 کیلو بایت
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: پاسداران انقلاب اسلامی از بزرگی ناوهای هواپیمابر آمریکا و دشمنان فرا منطقهای هرگز ترسی به دل راه نداده و این تجهیزات در نگاه آنان ، آهن پارهای بیش نیست.




سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی ، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین اختتامیه همایش فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی سپاه در مشهد ، با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه خطاب به فرماندهان این نیرو گفت: شما تنها کسانی هستید که با نشان دادن قدرت و عزم و ارداه راسخ در چند ده متری ناوهای آمریکایی حرکت کرده، پرچم اسلام را برافراشته و آنها را نهیب میزنید، آنها به این اقتدار و هیبت احترام میگذارند.


وی با اشاره به تحریمهای ایجاد شده در عرصه اقتصادی ایران اظهار داشت: مقیاس جنگ اقتصادی ما جهانی است و هیچ کشوری را در طول تاریخ نمیتوان یافت که در محاصره اقتصادی همه دنیا قرار گیرد و تمام شاهراههای ارتباطی مالی دنیا به رویش بسته باشد.


سردار سلامی در ادامه گفت: علی رغم تمامی این تهدیدات، ایران اسلامی هر روز برگی جدید از نوآوریها ،خلاقیتها و فتح قلههای جدید را رقم میزند و مستکبرین دیگر قدرت مهار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارند.


وی با بیان اینکه نظام موازنه قوای جهانی امروز دچار تغییر شده گفت: تا قبل از این مسلمانان در گورستان جهالت مدرن دفن شده بودند اما انقلاب اسلامی آنها را احیا کرد و امروز مسلمانان به یک قدرت جهانی تبدیل شدند.


سردار سلامی تصریح کرد: جایگاه انقلاب اسلامی در دنیای امروز به اندازهای ارتقاء یافته و مستحکم شده است که آمریکا ، اروپا و رژیم صهیونیستی در خیابانهای تهران به دنبال فرهیختگان ،اساتید دانشگاه و دانشجویان نخبه میگردند تا آنها را ترور کرده که مبادا این افراد منافعشان را به خطر بیندازند.


جانشین فرمانده کل سپاه در این مراسم در ادامه تصریح کرد : " ما در حال ساختن یک تمدن جدید هستیم . انقلاب اسلامی هر روز سنگرهای جدیدی را فتح می کند و در مقابل استکبار جهانی روز به روز با یک تشییع جنازه سیاسی مواجه میشود. جنگ ما به نقطه سرنوشتساز و حساسی رسیده است. نبرد ما با دشمنان در تمامی ابعاد مقیاسی جهانی یافته و این بیسابقه است که کشوری به تنهایی با تمامی ابرقدرتهای عالم جنگیده دوام بیاورد و به لنگرگاه امنیت عالم تبدیل شود. متحد متعهدی نداریم .جمهوری اسلامی ایران به تنهایی در مقابل دنیای استکبار ایستاد و مقاومت کرد تا برای جهان اسلام الگو شود."


جانشین فرمانده کل سپاه همچنین افزود : " همه قدرتهای عالم با وجود اختلافات فاحشی که در بسیاری موارد با یکدیگر دارند در موضوع مقابله با انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با یکدیگر اتفاق نظر دارند. ترکیب تیمهای مذاکره کننده 1+5 در برابر ایران آرایش قدرت جهانی را به نمایش میگذارد و تیم مسلمان متکی بر خدا انفعال کشورهای اروپایی را برانگیخته تا جایی که آنان حرفی برای گفتن و عملی برای انجام ندارند. تقابل ایران در عرصه فرهنگی، نظامی و امنیتی نیز دارای مقیاسی عمیق و جهانی است. امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رغم تمامی این فشارها با رهبری مقتدر، حکیم و الهی، ملتی بصیر و ولایتمدار و نیروهای مسلح هوشیار ایستادگی کرده و از آرمانهای خود دفاع میکند. سپاه نهادی ولایی ، شمشیر بُرّای ولایت و دژ مستحکم نظام است که با حرکتی انقلابی در صدد پیچیدن طومار تصور و تجسم دشمن نیز برمیآید. سپاه بن بست شکنی را شاخص و مولفه ویژه سپاه است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حرکتی چندبعدی در صحنه تقابل با دشمنان پای نهاده و خود را مخاطب همه مشکلات میداند. این نهاد انقلابی باید به صورت مداوم دشمنان داخلی و خارجی خود را شناخته و با ابتکار و خلاقیت نگذارند دشمن تصویر ثابتی از آنها را تجسم کند."




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : HP
تاریخ : چهار شنبه 28 تير 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: